Indefra

L&R henter Amalie Karnøe til ny stilling

Amalie Karnøe, foto Kristian Holm

Alvildas og Modtryks nuværende salgschef skal snart være med til at udvikle forretningen og salgsstrategien hos Lindhardt og Ringhof og Carlsen.

Amalie Karnøe tiltræder 1. oktober en nyoprettet stilling som strategisk forretningsudvikler og key account manager i salgsafdelingen hos Lindhardt og Ringhof. Hun kommer fra en stilling som salgschef for Forlaget Alvilda og Modtryk.

”Sammen med mig og resten af salgsledelsen får Amalie ansvar for at styrke arbejdet med forretningsudvikling, salg og en række datadrevne projekter, der skal udvide vores position på markedet, og afsøge nye salgskanaler og muligheder,” siger Gertrud Smith, markedschef hos Lindhardt og Ringhof. 

Amalie Karnøe bliver samtidig en del af teamet omkring Carlsen Creative, hvor hun skal være med til at udvikle og drive salgsstrategien for den nye forretningsenhed.

Fuld fart over feltet

”Jeg er meget spændt på at skulle starte hos L&R. Det er et forlagshus med fuld fart over feltet, som både er drevet af den gode historie, stærke relationer til hele markedet samt et ambitiøst og nysgerrigt blik for hele tiden at udvikle sig,” siger Amalie Karnøe.

Amalie Karnøe er uddannet cand.mag. i Litteraturvidenskab fra Københavns Universitet. Senest har hun taget en del af HD-uddannelsen på CBS.